Godnatt

Eftersom godmorgon inläggen har bliit få då jag inte kan somna på kvällen pga att jag är sjuk och därmed vaknar sent på dagen, så kanske jag ska börja med god natt inlägg :-). Eller inte.
 
I alla fall, lite lägesrapport. När jag kom hen idag från stranden gick jag ej ut igen utan jag var hemma och tog hand om mig själv. Fixade mina ögonbryn, lade ansiktsmask och bara tog det lugnt. Sen senare på kvällen fick jag verkligen världens största uutbrott på mig själv. Jag är verkligen super dålig på att komma ihåg lösenord och e-mail adresser till olika konton. Så när jag skulle gå in på ett av mina konton på twitter kom jag ej in eftersom jag glöt löseordet och e-mail adressen lol. Heja mig!
 
Tur nog är jag inloggad på telefonen sen en tid tillbaka så det är tur det antar jag. UUgh blir så irriterad bara jag tänker på detta. Men sådant är "livet" antar jag. Hoppas jag kommer ihåg något utav dessa lösenord eller e-mail adresser snarast. 
 
Hur som helst så ska jag ta och lägga mig snart nu, ska nog se på ett avsnitt till av Hemlock grove på netflix och/eller läsa 438 dagar. Vi får se, vi får se. 
 
Godnatt, hadet bra och fortsätt kämpa!
 
Organiserade mina mappar
i finder, dessa är de enda
mapparna I need my friends.
(Kan äntligen hitta saker i 
finder, heja mig!)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?