netflix

Eftersom jag är sjuk (som ni antagligen vet vid detta tillfälle) så orkar jag inte göra så mycket. Det jag rokar göra att att sätta på en tv serier eller film på netflix och bara låta filmerna rulla en efter en. Så mycket ork har jag. 
 
Ibland kan jag känna att jag har ett litet utrymme för friskhet och då går jag ut och kör med pappa. Fjärde gången jag körde idag och har redan kommit ut på motorvägen,landsvägen,u-sväng, startat i backe, krypkörrning, och parkering och lite stadskörning. Åh vad glad jag blir utav att det går bra för mig i iaf en sak. 
 
Hur som helst, netflix. Guds gåva från ovan kan jag tänka mig. Spotify också. Internet för den delen. Vad gör ni just nu? Har ni några favorit serier att tipsa mig och, kanske några filmer att titta på medan tiden passerar förbi mitt liv utan att jag gör något vettigt med det. 
 
Hoppas ni har det bra, fortsätt kämpa!
 
Några filmer från min lista jag har nu sett mer än hläften av dessa filmer :-) och tittat klart på två säsonger av tv olika tv-serier. Livet rullar på som ni ser. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?