sjuk

Nej, nej, nej! Jag är återigen sjuk. Det är så himlans jobbigt. Jag känner varken smak eller lukt. Härligt härligt. 
 
I alla fall jag ska ej klaga för mår bättre än vad jag gjode igår. Igår kunde jag inte ens andas för att varje andetaggjorde ont i bröstet. Jag vet inte riktigt varför men så var det. Ohc jag åt inte på 20 timmar men mådde ändå illa. Livet leker jao!
 
Hur som helst, hur har ni det? Har inte skrivit några godmorgon inlägg på hundra år, jag kanske ska börja med det. grejen med godmorgon inlägg är att det är första inlägget jag skriver när jag vaknar och bara skriver hur det är i den stunden. Det är ganska mysigt med godmorgon inlägg. Hoppas ni har det bra, själv så ska jag titta runt på adlibris efter böcker som jag vill ha i födelsedagspresent eller kanske andra hemsidor om vad man kan önska sig i födelsedagspresnt. Sen ska jag nog bara sitta och titta på serier, alternativt tumblr och musik, eller youtube eller något liknande. 
 
Tror inte jag kan träna idag :( på grund av halsont men vi får se hur det blir senare under dagen/kvällen. Lever trotsallt bara 10 minuter med cykel infrån gymmet. Heja! (plus att det är öppet till klockan 24(!!) yeay). 
 
Lägger in en helt random bild men sjukt snygg bild på Luke. dör av feels just nu.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?