Hej!

Här är jag, en 16 årig tjej going on 17 år och försöker överleva detta liv bäst det går.

Denna blogg har jag ej för att bli populär eller känd. Jag har denna blogg för att dela med mig om min vardag och hur jag tänker kring allt mellan himmel och jord. Hoppas ni kommer tycka om bloggen.

Tänkte berätta lite om mig och säker som jag tycker om och det som driver mig. 
 
-Träning. Träning är en stor del av mitt liv och jag föröker att live upp till mitt bästa. 
-Feminism. Den feminstiska kampen ligger mig varmt om hjärtat. Krossa patrarkatet. 
-Snygga killar. Vem gillar inte snygga killar liksom?
-Sex. Do i need to say more?
-Serier. Jag vet inte hur många serier jag tittar på just nu men jag har en lista och jag älskar varenda en av mina så älsklingar. 
-Tumblr. 
-The fault in our stars. Jag vet inte hur många gånger jag har läst den och gråtit i flera timar efteråt. Man kan väl säga att jag vet hur de känner sig och vad de går igenom. 
-Böcker. Jag är verkligen en bokmal. Läser minst en bok i veckan under sommaren. Och under skolåret blir det lite färra. Men asså böcker, dem älskar jag.
 
Finns mycket mer att lära sig om mig, och ni lär väl se det senare. Men detta är lite om mig nu. 
 
Puss och kram långbanan. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?