chookladmuffins- o'boy

Jag bakade idag. Jag bakade chokladmuffins idag. Och jag måste medge att de var väldigt goda. Jag bytte ut vanligt kako mot o'boy pulver och jag måste säga att de blev godare än de med kako i! De blev saftigare, och bara så mycket bättre. Jag rekomenderar att ni gör detta recept.
 
Här nedan kommer receptet som utgör 10 muffins ungefär. :
 
-100 gram smör (smält)
-1 dl mjölk
-2st ägg
-0,5dl farinsocker
-5msk o'boy pulver
-3tsk vaniljsocker
-1tsk bakpulver
-3dl vetemjöl
-1dl strösocker. 
 
≈Börja med att sätta ugnen på 225° varmluft eller vanlig
≈Vispa ägg,socker och farinsocker.
≈Smält smöret och häll i mjölken och blanda.
≈Blanda in alla torra ingrideienser som återstår.
≈Sätt in i ugnen i 10 minuter eller tills du finner att de ser bra ut. 
 
 
De blev inte brända, det är bara skuggan. De blev gudomligt goda! de är enkla att göra också. Ni måste testa!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?