Victoria's Secret.

Fick hem nya tillskott till min minimala VS body mist kollektion. Har ej så många på grund av det faktum att jag inte känner att man ska köpa någon som man inte tycker om. Och de som jag tycker om har jag. Dock börjar e ta slut. Men som jagg skrev så fick jag hem ett paket från Victoria's Secret och den innehöll en body mist som jag velat ha under en längre tid och som jag anser luktar väldigt gott. Den heter Midnight Exotics, och jag tänker inte besrkiva hur den luktar för jag är verkligen sämst på det. Den luktar gott och lite vaniljigt fast ändå inte vanilj haha.  Fick även hem en del underkläder, fast dem kan jag visa er i ett annat inlägg någon annan gång. 
 
Den minimala men underbara kollektion som jag har av saker som luktar gott. 


sandija-döv-adopterad-fotografi

VS är så bäst, Amber är min favorit



URL: http://fames.se/kwieien





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?