17 år

 
tänkte berätta lite om min 17-års dag som jag hade för inte så länge sedan (3 dagar sedan för att vara exakt).
 
Den 17e juli fyllde jag 17 år, och det var en riktigt bra, jag åkte till stranden med min mamma och min lillasyster och vi badade och åt gott. Sedan åkte vi och handlade lite mat och det var härligt. Så kom vi hem lagade god mat (grillade) och sedan blev det öppnande av presenter ( ni får se dem senare) och tårtätande och lite sälskapsspel. En chill och rolig dag, det är vad jag gillar att göra på min födelsedag. 
 
Dock så blev jag lite ledsen av att två av mina bästa vänner glömde min födelsedag och inte grattade, men som tur va så fick jag jättefina sms av dem dagen efter. Jag fick faktiskt väldigt många gratulationer dagen efter min födelsedag haha. Udda, men det var fint gjort av dem att de tog sig tiden att skriva ett grattis till mig. 
 
Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad 17 år innebär. Jag ska börja trean och går ut trean när jag är 17 år, så det är inte så mycket jag kan göra. Får leva mitt 17 åriga liv med ångest, ångest bara fortsätter och min depression. Dock måste jag faktiskt säga att jag så mycket bättre just nu. Jag kan faktiskt skratta och mena det, och inte bara skratta för att skratta. Och det gör mig stolt. 
 
.fint.coolt.häftigt.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?