JA

Hej hej!
 
Jag har precis kommit tillbaka efter ett pass på gymmet, ett väldigt lyckat pass! Wohooo. Jag han köra igenom hela kroppen forutom ryggen och vaderna. Men det är okej. Jag lyckades efter fyra veckors uppehåll slå mitt rekord i knäböj och klarade 47 kg! Nästan nästan hela min kroppsvikt! How crazy is that?
 
Hur som helst, innan jag åkte tänkte jag fota lite övningar åt er som man kan göra som förbredelser innan man börjar med de tunga övningarna under passet, men så klärt så glöme jag göra det och fotade bara massa skit innan haha. Men det får jag ta och göra någon annan gång. 
 
Hoppas ni har det bra resten av kvällen nu! Puss och kram och fortsätt kämpa!
 
mitt nagelband på denna nagel gick av och det gjorde skit ont, så fick ett svampbob plåster. Vadå jag är 17!
 Dessa skor är så sjukt gamla! men jag älskar dem för som vi alla vet så är riktiga lyftar skor
sjukt dyra, men dessa får man ej onte i foten av eller något när man lyfter. De är perfekta för mig som har fotproblem. Puma och jag köpte dem från intersport för 4 år sedan ungefär. 

 Jag vet inte om ni vet detta ang mig. Men jag älskar sturmpor. Jag har alltid roliga motiv eller
roliga färger. Så idag körde jag på neon orange. Härliga strumpor gör min gladare!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?