HY

ÅH VAD JOBBIGT!!!! Asså denna dag, får jag mörda och strypa den?
 
Så detta är dagen innan min födelsedag och därmed borde allt skita sig, eller hur? Det måste vara en policy att allt ska vara jobbigt, eller i alla fall dessa små saker. 
 
Jag ska jobba kväll idag från 20-03 och jag gick och lade mig klockan 3, tror ni inte att någon kommer oc väcker mig klockan sex då? Åh vad arg jag blev. Och jag kan verkligen inte somna om när jag väl har blivit väckt. Vaknade och såg även att min hy var en total mess. Mitt ansikte hade många finnar som var hårda och inte riktigt syntes men som är inuti huden. uschd et gör ont. Detta händer mig alltid några dagar innan jag får mens. 
 
Hur som helst, jag kör en ansiktsdag idag och bara tar hand om mitt ansikte för jag tror att det var längse jag gjorde något lite extra med min ansiktsrutin, och ibland behövs det.
 
Vad ska ni göra idag? Har ni några bra tips på vad man kan fördriva tiden med, kommentera i sådanna fall :-)
 
Puss och kram, och fortsätt kämpa!
 
Tittade runt efter fina födelsedags sminkningar och såg
denna modell. så fin hon är och sminkningen är också sjukt fin!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?