moln

Hej!
 
Hur är det? Själv är det bara bra. Jag kom nyss hem från en dag på stranden med min mamma och min lillasyster. riktigt härligt. Till en början var det jättetunga moln och varmt sen blev det sol och varmt sen blev det regnigt och varmt och då åkte vi hem. Vi tog med oss fika och mat och bara va där i några timmar. Jag solade lite men fick ingen färg utan blev röd och nu är det borta. Riktigt jobbigt och tråkigt att jag itne kan bli brun i Svergie, solen här sätter sig inte på min hud.
 
Hur som helst, jag ska dra iväg och träna lite nu. ÄNTLIGEN! Jag har inte kunnat eller fått träna på cirka 4 veckor på grund av sjukdom och liknande men fan nu ska jag ta och träna. Kan inte vänta längre. Så ni kan väl hålla tummarna för mig att det kommer gå bra :) 
 
Hoppas ni har det bra. Puss och kram och fortsätt kämpa!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?