NAVY - KÅNKEN

Jag är en i gänget nu, eller? ;) haha. Nej men jag fick igår i present en väska jag verkligen har gått jättelänge och tänkt på att köpa, men aldrig gjort det bara för att jag funnit andra saker jag hellre vill spendera mina pengar på.
 
MEN IGÅR BLEV DENNA UNDERBARA VÄSKA MIN! Jag fick av pappa i present och det gjorde mig väldigt glad.
 
Jag fick den stora men inte extremt stora. Den som jag kan ha min 13" macbook air i, så det är en väldigt perfekt väska för mig. Och jag kommer troligen att använda den i skolan, men we'll see. 
 
(jag har så många väskor nu, så jag funderar på att göra en liten väskkollektion grejs här på bloggen... hmm vi får se)
 
Hur som helst är det färgen nay (den är mycket mörkare in real life än vad den är på bild).
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?