vad har jag i min iphone 5s

Jag har en guldig iPhone 5s, inget märkvärdigt med det, men ni kanske vill se vad jag har i den? Här kommer i alla fall ett inlägg om vad jag har i min telefon. 
 
1. Min första sida, där alla saker som jag använder mest är så att jag slipper bläddra bland sidor. Schema appen behöver jag i skolan där alla min lektioner står. 
2. Här är min andra sida där jag har de appar som jag använder mycket men ibland. 
3. Bloglovin på sida två, jag delar upp alla bloggar jag följer i kategorier. Mycket enklare att hitta då.
4. Pintreset som jag har på sida två, simpelt och kul.
3. Detta är min sida tre, här är de appar jag inte använder mycket alls, men som jag fortfarande behöver.
5. E R är emergency sådanna appar som jag helt plötsligt måste ha. NÖÖÖÖÖDD!!!
6. Min skolmapp. Dessa appar behöver jag i skolan ibland. 
7. Fitness, jag har bara en app där för att jag gillar papper och penna, men denn timer är sjukt bra. Rekomenderar.
8. Sista mappen på sida 3 är Spel, jag har endast kim kardashian spelet. Anledningen till få spel är för att jag inte spelar mycket, men nu är det sommarlov och jag har tid att spela på min telefon, kommer dock radera detta spel efter att jag blivit en A-lister haha. Har ni detta spel? I sådanna fall vilken lister är ni?
 
Hur som helst, jag hoppas ni gillade detta inlägget, och mer saker kommer. Stay tuned eller vad man säger :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?