5 jul lör 2014

hejsan hoppsan!
 
Jag kunde inte komma in på bloggen igår på grund av det faktum att jag trodde att jag skulle dö. jag va så sjuk. åt inte på 20 timmar, jag kunde inte ens sätta mig upp i sängen, jag gick inte ens på toa på 15-18 timmar, även fast jag var sjukt kissnödig. Jag kunde heller inte andas och mina läppar blödde och jag kunde inte göra någonting åt det. 
 
men runt midnatt igårså fick jag i mig något sen tog jag en massa medeciner och kunde gå på toa, och gick och lade mig. Och idag mår jag så sjukt mycket bättre. Så bra att jag till och med tänker göra ett försök att gå ut eftersom det är så himla fint väder ute just nu!
 
Jag tog på mig min svartvita långklänning från indiska en kofta eftersom det blåser och ska snart ut. Ni kommer få en hel del bilder idag (hoppas och tror jag) haha. 
 
 
I alla fall, jag hoppas allt är bra med er och vi ses snart! Puss och kram, och fortsätt kämpa!
 
Min långklänning från indiska plus en liten tote, som innehåller lite saker för stranden. Wonder what I will be doing today ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?