Beach/Pool Party

 Har slänger jag in tre klänningar och skor som man enkelt kan kan ha på sig till ett pool party eller beachparty. De är ganska lätta och sköna och inte "för mycket" utan alldeles perfekta. Är man på stranden så kanske man inte vill ha klackar. Och ska jag vara helt ärlig så är inte jag så mycket för klackar har två par klackar hemma som jag exkat haft 1 gång vardera. Haha resten har jag bara mina älskade sneakers. 
 
I alla fall här har ni lite tips, för nu börjar det äntligen bli lite varmare (wohoo)
 
 
 
beach/Pool- Party
 
beach/Pool- Party by safimoayad97 featuring a skater dress

Skater dress, 94 SEK / Boohoo rayon dress, 275 SEK / Juliet Dunn cotton dress, 1 525 SEK / Wedge shoes, 255 SEK / James Perse white shoes, 890 SEK / Scoop flat shoes, 345 SEK





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?