Tajming

Tid, det är allt vi har här i livet, men det är även det som man kan lita minst på. för vi vet inte hur lång tid vi har kvar, vi kan bara planera, inget annat. 
 
Jag har ett urdåligt immunförsvar. Jag är alltid sjuk. Jag kan inte gå två- tre månader om jag inte blir sjuk. Det är riktigt surt för när jag verkligen blir sjuk så är det inte små saker utan jag kan inte inte sitta,ligga, prata eller göra någonting. Jag ligger apatisk i min säng och gråter ( så som jag annars gör fast på grund av min ångest och depression fast nu med feber och andra jobbiga saker). 
 
Nu kännr jag alltså att jag börjar bli lite sjuk, ont i halsen och snuvig och ingen ork. Men känner att jag bara tar några vitaminer så ska det bli bättre (hoppas jag). Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag blir sjuk. Jag borde ha bättre immunförsvar då jag äter bra tar vitaminer och järntabletter, men jag antar att livet är som det är haha. 
 
Hoppas i alla fall att ni mår bra. Och vi hörs när vi hörs. 
 
<3<3<3<3
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?