tis 8 Jul 2014

Hejsan!!
 
Hur är det, här är det helt ok om jag får säga det själv!
 
jag trodde inte att jag skulle gör någonting idag, men jag tycker faktiskt att jag gjort en del saker. Duschade i kallt vatten (sååå skönt), sen så åkte jag pappsen, min lillebror och min lillesyster till en backluckeloppis. Det va faktiskt ganska roligt förutom att jag fotfarande är sjuk och snoret bara rann och jag hade glömt näsduk så fick springa runt och leta efter papper att snyta mig med haha. Sen så åkte jag och pappa iväg för att övningsköra och efter enbart två lektioner 1h30min vardera så kom jag ut på vägen.
 
Körde alltså hem, och jag trodde att jag skulle dö, jag var så säker på att antinge jag skulle köra på någonting eller någon eller att jag skulle dö av hjärtattack! Men det gick faktiskt ganska bra fick hhälp med svängarna i rondellen, men annars var det ganska bra, hurra!
 
I alla fall, ska nog äta snart för att få i mig något, har ännu inte  ätit middag haha .Antaglien för att jag itne är hungrig och jag har heeeeelt vänt på dygnet så min frukost blir till lunch och därmed blir middagen och sen och allt är bara upp och ner vänt haha.
 
Hur som helst, jag hoppas ni har haft en bra dag och fortsätt kämpa!
 
 
backluckeloppis :-)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?