måndag

Jag har varit ute och handlat med mamma, givit henne presenten, eller jag kanske säga säga presenterna. Köpte en hel del saker från cervera som verkligen var uppskattat. Riktigt kul att ge någon skaer som den verkligen blir glad av. 
 
I alla fall, jag var ju som sagt ute och handlade på ica maxi med mamma, vilket vi alltid gör haha. Och jag tog tillfället i akt och köpte vissa saker som jag behövde också, däribland de sakerna kan vi finna två nya böcker till min lilla boksamling.
 
Böckerna som jag köpte var 438 Dagar av Johan Persson och Martin Schibbye, och den andra boken The Great gatsby (på svenska) av F. Scott Fitzgerald. Hade redan den boken på engelska och jag har sett filmet ett x antal gånger och jag tänkte att ha sin favorit bok på två språk är väl inte så farligt.
 
Har ni läst någon av böckerna, skulle ni vilja läsa dessa böcker? eller allmänt vad tycks?
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?