Morgon.

God morgon på er!
 
Eller jag kanske ska säga god eftermiddag. För det är ju snart eftermiddag, men jag ska precis äta frukost. Är det inte härligt med sovmorgon?
 
Vanligtvist brukar jag vakna klockan 8 eller 9 på morgonen även när jag är ledig, men igår satt jag och läste klart the fault in our stars för fjärde gången och grät floder. Satt upp till klockan halv två på kvällen och läste den. Och efter det satt jag en halvtimma och grät tittandes på en massa videos om filmen. (Har ännu inte vågat gå och se den).
 
I alla fall, sitter och ska äta frukost och se vart denna dag tar mig. (Antagligen handla med mamma). Men tills dess tänkte jag visa er ett av mina favorit téer som är från willy's och är med smak av mango &nypon. 
 
 


MATILDA

låter som ett gott te :D



URL: http://matildays.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?